محافظ تشک ضد آب ترک سال 2023

590,000 تومان1,400,000 تومان

محافظ تشک ضد آب ترک یک لایه محافظ است که بر روی تشک  قرار میگرد تا از آن در برابر تعریق، مایعات و سایر مواد نم دار محافظت به عمل اورد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

محافظ تشک ترک ضد آب که در فروشگاه مهد تشک موجود میباشد از قابلیت ضد حساسیت برخوردار بوده و با بهترین نوع پارچه و لایه محافظ طراحی و دوخته شده است

راهنما خرید محافظ تشک ضد آب ترک:

شاید از نظر بغضی از افرادی که به دنبال خرید تشک  های خوشخواب مناسب برای خود و خانواده خود هستند و وقت و هزینه ی زیادی را بابت این محصول صرف میکنند خرید محافظ تشک ترک از اهمیت بالایی یرخوردار نباشد.اما در مدت زمان کوتاهی متوجه اشتباه خود میشوند زیرا ضمانت نامه های فروش شرکت ها شامل کثیف شدن تشک  نمیشود.

یکی از بهترین محصولاتی که دغدغه فکری بسیاری از مشتریان را از بین برده است محافظ تشک ترک میباشد.

این محافظ تشک ترک با قابلیت محافظت 100 درصد از تشک شما در برابر الودگی های بیرونی،تعریق بدن،نفوذ حشرات و جلوگیری از هرگونه رطوبت و لک شدن محافظت میکند.

محافظ تشک ترک قابلیت استفاده برای افراد سالمند،کودکان دچار شب ادراری،خانم های باردار و افرادی که دچار خونریزی بعد از عمل هستند مناسب میباشد.

محافظ تشک خوشخواب
محافظ تشک

ویژگی محافظ تشک ضد آب ترک:

پارچه نخ پنبه گردباف با لمینت زیرین از جنس چرم مصنوعی

دیواره توری برای گردش بهتر هوا و جلوگیری از تعریق هنگام خواب

کاملا کشدوزی شده و نصب اسان برای تمامی ابعاد تشک

پارچه ضد حساسیت با به کار گیری بهترین الیاف و لمینت ترک

شستشوی اسان در ماشین لباسشویی با هر نوع مواد شوینده

پوشش کامل یک سمت از تشک به صورت کامل

بهترین نوع محافظ:

با توجه به تعداد زیادی از برندهای موجود در بازار که هر کدام محصول خود را به نوعی به مشتری معرفی می کنند یک وجه مشترک در بین تمامی انها به چشم می خورد که محصول فروشگاه ما بهترین نوع محافظ موجود در بازار است.

اگر بخواهیم تنها به تبلیغات فروشگاه ها توجه کنیم و تحقیق یا نظر مصرف کنندگان محافظ تشک را مورد بررسی قرار ندهیم در اکثر مواقع شاید ان محصول مورد نظر با کارایی مد نظر را نتوانیم پیدا کنیم.

بهترین نوع محافظ ،محافظی است که از مواد ارگانیک و ضد حساسیت تولید شده باشد و برای شخص مصرف کننده با هر درجه حساسیت مشکلی را ایجاد نکند و از نظر پاکیزگی و نظافت نیز از کارایی بالایی برخوردار باشد.بدین صورت که وقتی ما از بهترین نوع محافظ صحبت میکنیم در تمامی فاکتور ها بهترین محافظ باشد.

محافظ تشک به جلوگیری از آلرژی کمک می کند؟

تشک ها می تواند مهمان های ناخوانده ای داشته باشند. دو مورد از بدترین مهمان ها ذرات گرد و خاک و حشرات موذی  هستند. هر دوی آنها به شدت علاقه دارند به گوشه ها و شکاف های تشک شما نفوذ کنند. روکش تشک می تواند به جلوگیری از نفوذ این قبیل حشرات و انواع آلرژی کمک زیادی بکند. کافی است آن را مانند ملحفه روی تخت خود بندازید و روکش تشک را روی آن قرار دهید. تنها در این صورت خیال شما راحت است و تنها چیزی که شما در خواب حس می کنید روکش تخت شماست.

محافظ تشک زیپ دار:

یک محافظ زیب دار که کل تشک را در بر می گیرد. استفاده از این نوع محافظ مثل این است که تشک خود را در یک پک محافظ بزرگ قرار می دهید. محافظ های تشک برایجلوگیری از نفوذ  ساس، ذرات گرد و غبار، شوره، انواع آلرژی زاها و سایر آلاینده ها بسیار کاربردی هستند. برای جلوگیری از نفوذ حشرات، مدلی را انتخاب کنید که دارای زیب های با دندانه های کوچک باشند تا مانعی باشد برای نفوذ حشرات.

نظرات مشتریان عزیز ما در مورد بهترین نوع محافظ:

1:از نظر زیبایی

2:از نظر کارایی

3:مواد استفاده شده در ان

4:مقاومت در برابر نفوذ هر نوع رطوبت و لک

5:مقاوم در برابر نفوذ موجودات موذی و از همه مهمتر قابل شستن در هر بازه زمانی با هر نوع ماده شوینده

چرا محافظ تشک ضد آب ترک؟

امروزه با توجه به افزایش هزینه های خانوار کنترل منابع درامدی سخت میباشد به همین منظور راه های استفاده بهینه از سرمایه بسیار مهم میباشد.

با توجه به افزایش قیمت ها مخصوصا کالاهای لوکس نگهداری از انها نیز کار مشکلی است.یکی از کالاهای لوکسی که در اکثر خانه ها موجود میباشد سرویس خواب میباشد که ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد.

از اینرو استفاده از تشک با کیفیت و محافظ تشک ضد آب ترک بسیار ضروری میباشد.

برای اینکه هر ساله از خرید تشک به خاطر کثیف شدن راحت شوید استفاده از محافظ تشک ضد آب ترک توصیه میشود.

استفاده از محافظ تشک علاوه بر تمیز و پاکیزه نگه داشتن محیط خواب شما باعث بالا رفتن دوام و عمر تشک شما میشود.

آیا میدانید تفاوت محافظ تشک با پد بهداشتی چیست؟

یکی از این محصولات پد بهداشتی میباشد که به علت ارزان بودن به عنوان محافظ تشک معرفی میکنند که همانطور که از اسم آن مشخص است جزو دسته محصولات بهداشتی میباشد و قابلیت شستشو و استفاده مجدد را ندارد میتوان اینطور گفت که پد بهداشتی یکبار مصرف میباشد

شستشوی تشک یا محافظ تشک؟

امروزه با وجود فضای مجازی و تبلیغات متنوع و مختلف و غیر اصولی بابت شستشوی تشک در منزل را مشاهده میکنیم که تمامی این تبلیغات دقیقا نقطه عکس شرایط نگهداری تشک  میباشد بدین جهت که با شستشوی تشک و نفوذ آب به لایه ها و الیاف و فنر تشک باعث از دست رفتن استحکام لایه ها و زنگ زدن فنر میشود در نتیجه عمر و کیفیت تشک به صورت محسوسی پایین می آید.در شستشو محافظ تشک هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در شرایط خاص به عنوان مثال شب ادراری کودکان و سالمندان شما میتوانید به صورت روزانه محافظ خود را شستشو نمایید.

علاوه بر این برای شستن تشک به صورت مداوم وقت و هزینه بیشتری باید صرف کرد.

ابعاد و سایز های محافظ تشک ضد آب ترک
  • 70*135 (کودک)
  • 80*180 (نوجوان)
  • 90*200 (تک نفره )
  • 120*200 (تک نفره big)
  • 140*200 (دونفره small)
  • 160*200 (دو نفره استاندارد)
  • 180*200 (king سایز یا دونفره بزرگ)
  • 200*200 (کالیفرنیا)
  • تمامی ابعاد و اندازه ها به سفارش مشتری تولید میگردد. صد در صد قبل از تهیه  محافظ تشک ضد آب ترک ،تخت خود را اندازه بگیرید.
  • در نتیجه باتوجه به تجربه کاری در فروشگاه مهدتشک پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول با کیفیت است.
نتیجه گیری

چن وقت یک بار باید محافط تشک ضد آب ترک را عوض کنم؟

توصیه می‌شود محافظ خود را هر 4 سال به طور مرتب عوض کنید، ولی بستگی به جنس و میزان استفاده شما نیز دارد.

آیا این محصولات شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هم می باشد؟

بله همه محصولات موجود در فروشگاه مهد تشک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

بله شما می توانید حضورا برای کالای خواب به آدرس مندرج در سایت مراجعه بفرمایید.

آیا محافظ های شما ابعاد مختلفی دارد؟

بله تمامی اجناس دارای ابعاد مختلف و مدل های مختلفی میباشد.

آیا ارسال  به شهرستان هم امکان دارد ؟

بله بعد از ثبت سفارش محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن ارسال میشود.

آیا شرایط اقساطی هم دارید؟

بله امکان خرید با چک هم جزوی از شرایط فروشگاه ما میباشد.

نکته:

انتخاب بهترین تشک یک اینده نگری در بهبود بخشیدن به خواب و قشنگتر شدن محیط خواب شماست. از طیف پیچیده ای از مواد تا آخرین فرمول ها، هر چیزی وجود دارد که به سلیقه و سبک شما می‌پردازد. به همین دلیل، انتخاب محافظ تشک ضد آب مناسب یک اقدام عالی و هدفمند است که به شما بهترین ولذت بخش ترین خواب را هدیه می‌کند و اتاق شما را به یک کنج آرام و دلنشین تبدیل می‌کند. حالا با خواندن این مطلب، می‌توانید بهترین محافظ تشک خواب را با دقت انتخاب نمایید و ازخواب خود لذت بیشتری ببرید.

کلام آخر:

ما به شما این اطمینان را میدهیم که در تمام موارد به صورت خیلی حساس محافظ تشک خود را امتحان کرده ایم و بهترین محافظ تشکی که در بازار موجود میباشد و به دست شما میرسانیم.

محافظ تشک موجود در فروشگاه مهد تشک دارای 3 سال ضمانت میباشد که در این ضمانت شامل محافظ و و تشک شما میباشد بدین صورت که اگر رطوبت و لکی از محافظ تشک شما عبور کرد و به تشک  شما رسید تشک شما هم قابل تعویض باشد

نتیجه‌گیری 

انتخاب بهترین تشک یک اینده نگری در بهبود بخشیدن به خواب و قشنگتر شدن محیط خواب شماست. از طیف پیچیده ای از مواد تا آخرین فرمول ها، هر چیزی وجود دارد که به سلیقه و سبک شما می‌پردازد. به همین دلیل، انتخاب محافظ تشک  مناسب یک اقدام عالی و هدفمند است که به شما بهترین ولذت بخش ترین خواب را هدیه می‌کند و اتاق شما را به یک کنج آرام و دلنشین تبدیل می‌کند. حالا با خواندن این مطلب، می‌توانید بهترین محافظ تشک خواب را با دقت انتخاب نمایید و ازخواب خود لذت بیشتری ببرید.

 

محافظ تشک ضد آب ترک
محافظ تشک
سایز

130*70, 180*80, 200*100, 200*120, 200*140, 200*160, 200*180, 200*200, 200*90

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ تشک ضد آب ترک سال 2023”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button