تخفیف!

تشک کامفورت خوشخواب

1,600,000 تومان6,550,000 تومان

تشک کامفورت خوشخواب

تشک کامفورت خوشخواب یکی از تشک های نرم و فنرمتصل است. این تشک از انواع تشک های طبی می باشد. تشک کامفورت می تواند تا محدوده وزنی ۱۰۰ کیلوگرم افراد را تحمل کرده و نرمی خوبی را برای شما فراهم کند. انواع مدل های تشک کامفورت معمولا با ۲۴ ماه ضمانت عرضه می شوند.

تشک کامفورت خوشخواب با استفاده از مواد با کیفیتی مانند فوم‌های پلی یورتان و لایه های مختلف از جنس الیاف پلی استر ساخته شده است. ساختار فشرده و مقاوم این تشک، به شما احساس پایداری و راحتی برای خواب بهتر می‌دهد.

تشک کامفورت خوشخواب

تشک کامفورت خوشخواب دارای پوششی از جنس پارچه‌ای با الیافی نرم و مقاوم است که احساس راحتی و لطافت را به شما می دهد. همچنین، این تشک با توجه به طراحی مناسب خود، قابلیت جذب شوک های بدن را دارد و تهویه هوای بهتری را برای خواب به شما می دهد. تشک کامفورت با برش‌های مختلف، به شما کمک می کند تا به صورت سفت و یا نرم، تشکی را برای خود انتخاب کنید. همچنین، این تشک با قابلیت تنظیم دمای بدن، در فصول مختلف سال، خواب راحت و بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

تشک کامفورت خوشخواب یکی از انواع تشک های فنرمتصل است که علاوه بر طبی بودن، نرمی و انعطاف پذیری خوبی نیز دارد. انواع مدل های تشک کامفورت به خوبی می توانند برای افراد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی به تشک هایی که در ساختار داخلی آن ها از فنر استفاده شده باشد، تشک فنری می گویند. فنربندی تشک ها نیز به دو شکل منفصل و متصل انجام می شود. تشک های فنر متصل یکی از انواع تشک های ارتوپدی هستند که پشتیبانی خوبی را برای کمر و خواب راحت فراهم می کنند. این تشک ها نسبت به انواع تشک های فنر منفصل، سبک تر هستند و جابجا کردن آن ها آسان تر است.

 

 

قیمت انواع تشک کامفورت خوشخواب

لایه های تشک کامفورت

  • پارچه تار و پودی بافت ژاکارد
  • الیاف پلی استر با ترموباند
  • اسفنج رول با ترموباند
  • اسفنج
  • موکت
  • اسکلت فلزی
  • اسفنج رول با ترموباند
  • الیاف پلی استر با ترموباند

مشخصات تشک کامفورت خوشخواب

تشک کامفورت خوشخواب یکی از با کیفیت ترین تشک‌های مهد تشک است. شرکت مهد تشک یکی از تولیدکنندگان کالای خواب است این برند برای رفاه و آسایش مشتریان خود تشک‌هایی با بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید کرده است. یکی از منحصر به فردترین مدل‌های تشک مهد تشک، تشک کامفورت خوشخواب است.

این محصول دارای سیستم فنربندی میکروپکت اسپرینگ ۵ ناحیه‌ای است که باعث می‌شود وزن و فشار بدن شما در ۵ ناحیه تشک تفکیک شود و فشار زیادی به بدن شما وارد نشود. همچنین حالت فرم گیری دقیق و راحتی را در هنگام خواب شما داشته باشد. تعداد فنرهای کار شده در این تشک ۱۶۱۰ عدد می باشد.

تشک کامفورت خوشخواب از سری تشک های نرم خوشخواب محصوب میشود به طوری اگر روی آن بنشینید به سرعت سطح تشک به داخل فرو میرود. به همین دلیل این تشک برای افرادی که وزن پایینی دارند بسیار مناسب است .
تشک کامفورت خوشخواب 20 سانتی متر ارتفاع دارد و اگر برای نوزاد کودک یا نوجوان خود دنبال تشکی با کیفیت و مقاوم هستید بهترین انتخاب تشک کامفورت خوشخواب است.

ویژگی های تشک کامفورت خوشخواب

  • استفاده از پارچه ژاکارد ضد باکتری
  • استفاده از الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی
  • این تشک‌ها نیز نسبت به تشک‌های فنری منفصل سبک تر هستند.
  • حرکت کردن روی آن‌ها راحت تر است.
  • قیمت پائینی دارند.
  • تشک دارای دو طرف یکسان می‌باشد.
  • درجه سفتی پایینی دارد و نرم می‌باشد.
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان دارد.
  • استفاده از اسفنج رول با دانسیته بالا
  • استفاده از لایه ترموباند جهت تسهیل جریان هوا در سطح تشک و جلوگیری از تعریق بدن

فروش تشک کامفورت خوشخواب در ایران

مزایای استفاده از تشک کامفورت خوشخواب

  1. تشک کامفورت خوشخواب نسبت به باقی تشک های خوشخواب وزن کمتری دارد و به واسطه این مزیت حمل و نقل این تشک بسیار آسان میشود.
  2. تشک کامفورت خوشخواب بسیار تشک نرمی است به همین دلیل برای نوزادان و کودکان بسیار مناسب است تا هنگام خواب احساس راحتی کنند.
  3. تشک کامفورت خوشخواب به نسبت سایر تشک های خوشخواب قیمت پایینتری هم دارد به همین دلیل هر قشری از جامعه میتواند این تشک را تهیه کند.
  4. تشک کامفورت خوشخواب علاوه بر نرمی بسیار انعطاف پذیر هم است و میتوانید از دو روی این تشک برای خواب استفاده کنید.
  5. تشک کامفورت خوخشواب به دلیل داشتن تعداد زیادی فنر و اسفنج مناسب یک تشک طبی هم تلقی میشود و افرادی کمر درد درادند میتواند از این تشک استفاده کنند.

بررسی دقیق تر تشک کامفورت خوشخواب

تشک کامفورت خوشخواب همانطور که گفته شد یک تشک نرم است که برای افراد با وزن پایین مناسب است ولی اگر وزن بالایی دارید ما به شما این تشک را پیشنهاد نمیدهیم شما باید به دنبال یک تشک مناسب دیگر باشید که ما به شما تشک های طبی فنری خوشخواب و تشک آناهیتا خوشخواب را معرفی کنم که این تشک درجه سفتی بیشتر دارند و همینطور ارتفاع بیشتری دارند و برای افرادی با وزن بالا بسیار مناسب و عالی هستند.
همچنین افرادی از کمر درد رنج میبرند میتوانند از سری ، تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب و تشک طبی پاکتی خوشخواب استفاده کنند .
برای اطلاعات بیشتر میتوانند با کارشناسان فروشگاه مهد تشک
تماس بگیرید.

سایزهای تشک کامفورت خوشخواب

70 در 135 نوزادی
80 در 180 رده نوجوانی
90 در 200 یکنفره
120 در 200 یکنفره بزرگ
140 در 200 دونفره کوچک
160 در 200 دونفره استاندارد
180 در 200 دونفره بزرگ
200 در 200 کالیفرنیا کینگ

 

 

مشخصات فنی تشـک
نوع تشک فنری
نوع فنر متصل
ارتفاع تشک 1-20 سانتی متر
نوع پارچه رویه ژاکارد
نوع اسفنج اسفنج رول با ترموباند
میزان نرمی-سفتی تشک از 1 تا 7 3-نرم
مدت ضمانت 24 ماه
شرکت سازنده خوشخواب
دو رویه (تابستان-زمستان)
آنتی باکتریال
آنتی استرس
دارای اسکلت فلزی و قاب M شکل
دارای فنر منفصل
دارای فوم هوشمند memory foam
سیستم تنفس هوا

 

خرید اینترنتی تشک کامفورت خوشخواب

سفارش از شاپ های اینترنتی، به طرز چشمگیر و باور نکردنی ای در حال پیشرفت است. افراد خیلی زیادی هستند که خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. اگر تشک کامفورت مورد نظر خود را پیدا نمی کنید، پیشنهاد می کنیم که سری هم به شاپ های اینترنتی بزنید.

این سایت ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند که در واقع دست شما را در خرید و انتخاب کالای مناسب باز می گذارند. علاوه بر این، این فروشگاه ها امکان مقایسه قیمت و کیفیت کالا ها را نیز برای شما فراهم می کنند که این خود یک مزیت بسیار خوبی است. شما نیاز به اقدام خاصی ندارید.‌ تنها باید فروشگاه معتبر و قابل اعتماد خود را پیدا کنید و تشک مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه یا هر درگاه دیگری، سفارش دهید. بسته به مسافت و حجم بسته سفارشی شما، مدت زمان رسیدن بسته متغیر است.

اگر شما بعد از تحویل تشک خود از آن راضی نبودید، برخی از فروشگاه های اینترنتی به شما این امکان را می دهند که محصول را پس میگیرند و مبلغ شما را عودت مینمایند. باید این را هم گفت که سایت های اینترنتی به دلیل فضا و شرایطی که دارند، گاهی قیمت های آن ها از قیمت های بازار کمتر و مناسب تر است. اما همچنان احتیاط شرط عقل است.

امروزه کلاهبرداری های زیادی در فضای آنلاین و خرید های اینترنتی می شود. هنگام خرید مراقب باشید و خوب دقت کنید که از چه فروشگاه هایی کالا می خرید. هنگام خرید خوشخواب به مرغوبیت، گارانتی، علامت استاندارد و برند تولید کننده آن توجه زیادی کنید.

  • سوالات رایج
  • چند وقت یک بار باید محافط تشک را عوض کنم؟

    توصیه می‌شود محافظ خود را هر 2 سال به طور مرتب عوض کنید، ولی بستگی به جنس و میزان استفاده شما نیز دارد.

    آیا این محصولات شامل تضمین کیفیت و گارانتی هم می باشد؟

    بله همه محصولات موجود در فروشگاه مهد تشک دارای گارانتی می باشند.

    آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

    بله شما می توانید حضورا برای کالای خواب به آدرس مندرج در سایت مراجعه بفرمایید.

    آیا محافظ های شما ابعاد مختلفی دارد؟

    بله تمامی اجناس دارای ابعاد مختلف و مدل های مختلفی میباشد.

    آیا ارسال  به شهرستان هم امکان دارد ؟

    بله بعد از ثبت سفارش محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن ارسال میشود.

    آیا شرایط اقساطی هم دارید؟

    بله امکان خرید با چک هم جزوی از شرایط فروشگاه ما میباشد.

نتیجه‌گیری

انتخاب بهترین تشک یک اینده نگری در بهبود بخشیدن به خواب و قشنگتر شدن محیط خواب شماست. از طیف پیچیده ای از مواد تا آخرین فرمول ها، هر چیزی وجود دارد که به سلیقه و سبک شما می‌پردازد. به همین دلیل، انتخاب محافظ تشک  مناسب یک اقدام عالی و هدفمند است که به شما بهترین ولذت بخش ترین خواب را هدیه می‌کند و اتاق شما را به یک کنج آرام و دلنشین تبدیل می‌کند. حالا با خواندن این مطلب، می‌توانید بهترین محافظ تشک خواب را با دقت انتخاب نمایید و ازخواب خود لذت بیشتری ببرید.

سایز

130*70, 180*80, 200*100, 200*120, 200*140, 200*160, 200*180, 200*200, 200*90

رنگ

سفید

انتخاب گارانتی

24 ماه گارانتی اصلی شرکت خوشخواب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک کامفورت خوشخواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button