مقالات روتختی

روتختی دخترانه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

روتختی دخترانه

اساسی‌ترین موردی که حین خرید روتختی برای دختران جوان و نوجوان باید به آن دقت کرد سلیقه و تمایل آن‌ها به طرح‌های ویژه یا مدل‌های کارتونی و فانتزی می‌باشد.

یقیناً هنگامی که قصد دارید روتختی دخترانه خریداری کنید به طرف روتختی‌های یک نفره خواهید رفت که اکثراً شامل رنگ‌های صورتی و یاسی و در کل رنگ‌های گرم و ملایم می‌شود.

بهترین رنگ‌ها برای روتختی‌های دخترانه صورتی، سفید، آبی، بنفش می‌باشند. البته انتخاب روتختی به رنگ طراحی کل اتاق بستگی دارد. برای جنس روتختی سراغ لطیف‌ترین جنس‌ها بروید تا خوابی آرام و راحت را تجربه نمایید. باتوجه به این که روتختی‌های دخترانه در انواع مدل‌ها و ساده موجود بوده شاید روتختی‌های سه بعدی برای شما از زیبایی بیشتری برخوردار باشند که مدل‌های خیلی شیک و جذابی دارند که امروزه طرفدارهای خاص خود را دارند و نسبت به روتختی‌های طرح دار و ساده کمی هزینه‌ی بالاتری دارند.

ما قصد داریم در این مقاله راهنمایی‌هایی درباره‌ی خرید روتختی‌های دخترانه برای شما بیان کنیم. پارچه‌هایی که در روتختی‌های دخترانه مورد استفاده قرار می‌دهند تترون ، کتان نخ و پلی استر بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یکی از اساسی‌ترین خصوصیات جهت انتخاب روتختی دخترانه ، استفاده کردن از رنگ‌هایی شاد و زیبا می‌باشد. به علاوه دارای انواع نقش‌ها و مدل اسپرت و فانتزی بوده که در بازار وجود دارد. دخترهای جوان و نوجوان اغلب چیزی را انتخاب خواهند کرد که دارای رنگ صورتی ، بنفش یا طرح‌هایی با مدل قلب ، گل ، میوه و یا عروسکی باشد. انتخاب سرویس خواب مناسب در زیبایی و چیدمان محل استراحت نقش مهمی ایفا می‌کند. اکنون در اکثر خانه‌ها محصولات خواب را به کار می‌برند که می‌توان انواع مدل ، اندازه و حتی برای کودکان و نوزادان خریداری نمود. روتختی دخترانه هم یکی از کالاهای خواب محسوب می‌شود که مدل‌های فانتزی و سه بعدی آن هم پیدا می‌شود.

حتما مطالعه کنید
5 نکته ظریف و کاربردی برای انتخاب و خرید روتختی عروس

روتختی دخترانه

راهنمایی‌هایی برای خرید روتختی دخترانه

حین خرید سرویس روتختی دخترانه نمی‌توان تنها به این که، من به این طرح علاقه دارم بسنده نمود. مشخص کردن رده سنی ،  جنس ، رنگ بندی روتختی ، نوع طراحی اتاق ، مقدار بودجه و میزان کیفی هم باید مدنظر داشت. تمام این‌ها نکته‌های کلی بابت خرید روتختی دخترانه می‌باشد. دقت کنید که هیچ وقت مرغوبیت را فدای ارزانی نکنید. همیشه کالایی را بخرید که دارای کاور باشد. برای اتاق‌های کوچک طرح و مدل ساده مناسب می‌باشد. ذکر شد برای این که یک روتختی دخترانه با عالی‌ترین امکانات تهیه وخریداری نمایید باید نکاتی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است :

  • اندازه دقیق

اولین کاری که باید انجام داد اندازه‌گیری دقیق تخت و تشک می‌باشد تا آگاهی پیدا کنید چه روتختی مناسب سرویس خواب دختر شما می‌باشد.

  • میزان مرغوبیت آن

تلاش کرده روتختی گران قیمتی را خریداری نموده تا با چند بار شستن ، رنگ آن تغییر نکند. یعنی از لحاظ رنگ و میزان مرغوبیت از ثبات برخودار باشد. این عمل بهتر از این می‌باشد که اول محصولی ارزان خریده و مدتی نگذشته ناچار به عوض کردن و هزینه مجدد آن شوید.

  • طرح و رنگ روتختی دخترانه

اغلب انتخاب رنگ و طرح سلیقه‌ای می‌باشد. قابل ذکر بوده که رنگ سرویس روتختی دخترانه نقش مهمی در طراحی اتاق خواب برعهده دارد. پیشنهاد شده اگر وسایل و رنگ اتاق سرد و بی روح می‌باشد ، روتختی‌هایی با رنگ گرم و طرح‌دار را به کار ببرید. اغلب دخترها رنگ صورتی را برای روتختی خود انتخاب می‌کنند.

  • عجله نکردن برای خرید

اگر طراحی اتاق خواب دخترتان هنوز کامل نشده است، بهتر می‌باشد فعلاً اقدام به خرید نکنید. صبر کرده تا یک روتختی هماهنگ با دیگر وسایل و تخت خود انتخاب نمایید. همخوانی رنگ دیوار با سرویس روتختی باید زیاد باشد.

  • مناسب‌ترین جنس برای روتختی دخترانه

به طور قطع خانواده‌ها برای مشخص نمودن روتختی ، برای دخترشان به دنبال بهترین محصول و طرح‌ها می‌باشند. دقت به جنس با کیفیت و مرغوب بسیار حائز اهمیت می‌باشد. آگاهی داشته که این وسایل بیشتر در معرض شستن قرار دارند. بنابراین در این صورت روتختی را انتخاب کرده که از ثبات رنگی برخوردار باشد. به علاوه نباید پارچه به کار برده شده خشن یا زبر باشد. مناسب‌ترین جنس برای سرویس روتختی دخترانه ، نخی بوده که به جزء شستن سریع و آسان هیچ حساسیتی به وجود نخواهد آورد. همچنین هوا به آسانی از میان الیاف آنها عبور کرده و موجب هیچ تعریقی نخواهد شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان نرم و لطیف بودنشان را ذکر کرد.

حتما مطالعه کنید
شستشوی لحاف روتختی

پرطرفدارترین روتختی‌های دخترانه

سرویس روتختی دخترانه که ساده و یک رنگ باشد جذابیت خیلی زیادی ندارد. این نوع محصولات کمتر در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرطرفدارترین و بهترین روتختی‌های دخترانه طرح‌های فانتزی و اسپرت می‌باشند که طرح‌های متفاوت و جذابی در رنگ‌های سفید ، صورتی ، یاسی و غیره خواهند داشت.

خرید روتختی دخترانه

مهم‌ترین ویژگی‌های روتختی دخترانه

روتختی‌ها اغلب وزن کمی داشته و به عنوان یک لایه تزئینی بر روی تخت خواب قرار خواهند گرفت. انتخاب یک سرویس روتختی دخترانه با کیفیت و عالی ، این فرصت را ایجاد می‌کند که دختران در طی شب قادر باشند خواب راحتی داشته باشند. به علاوه حس خوبی را هم در آن‌ها به وجود می‌آورد. در حقیقت روتختی‌ها با لحاف کاملاً متفاوت می‌باشند. از خصوصیت‌های سرویس روتختی دخترانه می‌توان سبک وزن بودن آن را نام برد. مجموعه‌ای کامل از انواع وسایل مورد احتیاج تخت که از سه طرف آن آویزان بوده روتختی می‌باشد. این کالای خواب در مقایسه با لحاف رنگ‌های جذاب‌تر ، فانتزی‌تر و متفاوت‌تری داشته ، در نتیجه می‌توان آن‌ها را با دیگر وسایل و چیدمان اتاق ست کرد . یکی دیگر از خصوصیات سرویس روتختی دخترانه می‌توان  هزینه‌ی مقرون به صرفه آن را نام برد. این روتختی‌ها را می‌توان در مدل‌های متنوعی هم به شکل حضوری هم اینترنتی خریداری نمود.

هزینه‌ی روتختی دخترانه

گاهی محصولات خواب به شکل ساده و تک رنگ می‌توانند محیط اتاق را مزین و جذاب نمایند که البته به رنگ انتخابی اشخاص هم بستگی خواهد داشت که مناسب با طراحی و دیگر لوازم اتاق خواب می‌باشد. بنابراین می‌توانید باهنر و سلیقه خود مدلی ساده و متناسب با رنگ‌بندی اتاق خواب دخترتان انتخاب نمایید. هزینه‌ی روتختی دخترانه با توجه به مرغوبیت جنس پارچه مشخص خواهد شد. هرچه جنس مرغوب‌تر باشد با افزایش قیمت هم همراه می‌باشد.

حتما مطالعه کنید
آشنایی با مهمترین نوع‌های مختلف الیاف داخل روتختی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button