مقالات متفرقه

بهترین نمایندگی تشک خوشخواب + آدرس و شماره تلفن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروزه خرید تشک خوشخواب تقلبی در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی رواج پیدا کرده است و با سوء استفاده از نام و برند معتبر خوشخواب محصولات بی کیفیت خود را به فروش میرسانند از این رو ما در این مقاله به معرفی نمایندگی تشک خوشخواب میپردازیم که شما هموطنان عزیز همراه با خرید تشک خوشخواب اصل ضمانت نامه اصلی شرکت خوشخواب را نیز دریافت کنید.

هر محصولی با توجه به قیمت و متریال استفاده شده درآن، عمر مفید خاص خودش را دارد. شرکت خوشخواب بر اساس این فاکتورها، یک گارانتی معین برای آن محصول در نظر می‌گیرد. برای مثال برای تشک ها با توجه به کیفیت و قیمت آنها، از 2 سال تا 99 ماه ضمانت گارانتی برای مدل های مختلف در نظر گرفته شده است.
شرایط گارانتی محصولات خوشخواب معمولا شامل سوختگی و پارگی محصولات نمی‌باشد.

نمایندگی‌های تشک خوشخواب دارای افراد متخصص با آشنایی کامل به محصولات تشک خوشخواب بهترین تشک و محصولی که مطابق با نیاز هر فرد باشد را معرفی می‌کنند.

محصولات شرکت خوشخواب دارای نام ثبت شده شرکت و بسته بندی شرکت خوشخواب می‌باشد و هیچ کس حق جعل و یا کپی از این تشک ها‌ را ندارد و هر گونی جعل و کپی پیگرد قانونی دارد. تشک ها تماما دارای گارانتی در بسته بندی های خود هستند. همچنین در کنار تشک ها نام محصول مورد نطر ثبت شده است.

 تشک خوشخواب اولین تولیدکننده تشک های طبی و طبی فنری در ایران می‌باشد. نام برند تشک خوشخواب از قدیم بر سر زبان ها افتاده و هم اکنون مردم تشک را با نام خوشخواب می‌شناسند.

از سری گواهینامه های برند خوشخواب می‌توان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و نشان استاندارد اروپا را نام برد.

معرفی محصولات تشک خوشخواب :

  • تشک خوشخواب
  • محافظ تشک خوشخواب
  • تشک مهمان
  • لحاف لایت خوشخواب
  • بالش مهمان

و بسیاری از اجناس دیگر می‌باشد.

نمایندگی های تشک خوشخواب

 

1: مهد تشک نمایندگی تشک خوشخواب

هم اکنون با توجه به رشد و گسترش خدمات الکترونیکی و فروش اینترنتی فروشگاه مهد تشک اقدام به تهیه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا مشتریان علاقمند به تهیه تشـک، تشـک طبـی ، تشـک خوشـخواب، سرویـس خـواب و …. بصورت آنلاین قابلیت سفارش و پرداخت بهای محصولات خریداری شده را داشته باشند.

پس ازثبت سفارش کالای خواب موردنظر شما به صورت تلفنی و یاخرید آنلاین در سایت، سفارش شما بررسی میشود و برای شما ارسال می‌شود.
سفارشات تهران و البرز در همان روز و سفارشات دیگر نقاط کشور روز بعد  تحویل باربری و پست سفارشی می‌شود و حدود 48 تا 72 ساعت بعد به دست شما می‌رسد.

خوشخواب دارای گواهینامه های ذیل میباشد:

استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران
ISO 9001 :2015
یا استاندارد بین المللی اروپا CE
از انگلستان UKAS
ما افتخار داریم تشک های باکیفیت و اصل خوشخواب را همراه با فاکتور و گارانتی هولوگرام دار خوشخواب با مشاوره و ارسال رایگان به شما همراهان خوشخواب ارائه دهیم تا خاطره خرید یک تشک باکیفیت را تجریه کنید.شما عزیزان میتوانید هم به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت ثبت کنید و هم به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

مشتریان گرامی تهران و کرج میتوانند هزینه تشک خود را درب منزل پرداخت کنند اما سایر مشتریان قبل از ارسال باید سفارش خود را تسویه کنند.

فروشگاه مهد تشک واقع در مرکز شهر تهران با دسترسی آسان همراه با تست کلیه محصولات تشک خوشخواب و این انتخاب را به شما می‌دهد که در کنار استفاده از راهنمایی و مشاوره افراد متخصص همزمان میزان کیفیت هر مدل از تشک خوشخواب را زیر نظر بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید شما به طور کلی در فروشگاه مهد تشک به جز هزینه خود تشک خوشخواب که مطابق با لیست قیمت ارائه شده از سازمان صنعت معدن تجارت می‌باشد هیچ هزینه دیگری اعم از مشاوره ارسال ندارید و تمامی این خدمات رایگان می‌باشد

نمایندگی تشک خوشخواب
نمایندگی تشک خوشخواب

 

تلفن تماس:88497768 – 88497746

همراه :09353415748

آدرس پیج اینستاگرام: MAHDETOSHAK@

ایمیل :[email protected]

ساعات کاری : 10 صبح تا 10 شب

آدرس :تهران ، میدان ولیعصر (عج)، ضلع شمال غربی ، مجتمع پردیس ، طبقه همکف ، واحد 54 ، فروشگاه مهد تشک

در هر ساعتی از شبانه روز و در 7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل در فروشگاه مهد تشک، می‌توانید تشک خوشخواب خود را سفارش دهید.
مهد تشک  از ساعت 10 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

2- تشک لند

فروشگاه اینترنتی خوشخواب با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه تاسیس شد و از همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه بکارگیری سیستم های فنری در تشکهای سنتی موجود شد که این حرکت تلفیقی از سنت و تکنولوژی بوجود آید و رفته رفته به فضل و کرم خداوند با گسترش این سیستم و تنوع محصولات و میزان تقاضای مشتریان کارخانه ای به وسعت ۱۸۰۰۰ متر مربع احداث گردید.
استقبال روز افزون خرید از فروشگاه تشک لند نیز مدیریت این مجموعه را در آن داشت تا با افتتاح و گسترش کیفی وکمی تولید تشک و تجهیز مجموعه با ماشین آلات روز اروپا در مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰۰ متر مربع سالن به ارائه کیفیت مطلوب تولید بپردازد.لازم به توضیح است هم اکنون این مجموعه عظیم دارای واحد کیفی ، سالن های پنبه زنی ،اسکلت زنی،نوار بافی،رویه دوزی ،نجاری ،فنر زنی ،طناب بافی،لحاف دوزی،تولید سرویس های ملحفه… مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

تلفن: 02126295709

اینستاگرام: toshakland

آدرس: تهران، بلوار سعادت آباد، نبش خیابان ۱۵ شرقی (میرزائی)، پلاک ۱۴، ساختمان کورش، واحد ۱

 

3. فروشگاه آلتین

فروشگاه آلتین از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه کالای خواب و حمام آغاز نمود.
از همان ابتدا فروش اینترنتی را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم محصولات باکیفیت و متنوع را به همه هم وطنان عزیزمان عرضه کنیم.
و به لطف و یاری پرودگار و پشتکار موفق شدیم رضایت مشتریان عزیزمان را کسب نماییم.
این مجموعه در حال حاضر به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت خوشخواب و همچنین نمایندگی مرکزی شرکت حوله پود ایران در حال فعالیت می باشد.
همه تلاش ما، جلب رضایت مشتریان و ارائه ی با کیفیت ترین کالا ها می باشد.

تلفن: 031-32369614

شعبه 1: اصفهان ، چهارراه وفایی ، ابتدای خیابان مسجد سید ، فروشگاه آلتین کالا

شعبه 2: چهارراه حکیم نظامی- جنب بانک پاسارگاد- فروشگاه خوشخواب

4. کالای خواب رویان

کالای خواب رویان بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران از سال ۱۳۸۵ با تجربه در فروش و تکیه بر اصل مشتری مداری، کار خود را در زمینه ( تشک، سرویس خواب، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش و پرده ) شروع به فعالیت کرده است.
این مجموعه خرید اینترنتی کالای خواب را با عرضه قیمت مناسب و اقساطی بدون بهره، ۱۰۰٪ تضمینی جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و متنوع تر برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

فروشگاه اینترنتی کالای خواب رویان پیشرو در تولید و مشاوره خرید، ارائه دهنده خدمات مناسب با تیم مجرب و متخصص که در زمینه کالای خواب مهارت دارند بهره برده است.

اینستاگرام: royankhab

همراه : ۰۹۱۲۴۱۵۳۵۸۹

آدرس فروشگاه: میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، پلاک ۲۲۸، کالای خواب رویان

5. خوشخواب لند

در سال 1338 کارخانه ای با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه در تهران تاسیس شد. هم اکنون با توجه به رشد و گسترش خدمات الکترونیکی و فروش اینترنتی فروشگاه خوشخوابم اقدام به تهیه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا مشتریان علاقمند به تهیه تشک بصورت آنلاین قابلیت سفارش و پرداخت بهای محصولات خریداری شده را داشته باشند.

همراه: 09190836482

اینستاگرام: khoshkhabland

آدرس : شهرک گلستان بلوار هوانیروز خیابان گلرنگ کوچه سپهر غربی پلاک 34

6- گالری خوشخواب حامد

گالری خوشخواب حامد با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش کالای خواب توانسته در این سالها رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

در گالری حامد به عنوان نمایندگی رسمی خوشخواب کرج ، تشک های خوشخواب با گارانتی و تخفیف ویژه ارائه می شود.

انواع بالش ، روتختی و باکس با بهترین کیفیت ارائه می شود.

آدرس : کرج – 45 متری کاج – بعد از ندای جنوبی – گالری خوشخواب حامد

شماره تماس : 02632556394

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button